بازدید 3224
در گفتگو با تابناک مطرح شد

نامزد‌های بدحال ریاست جمهوری، چگونه درمان می‌شوند؟ 

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران می‌گوید با توجه به محدودبودن مراجعات به وزارت کشور، آمبولانس در ساختمان این نهاد مستقر نشده است.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ 01 June 2024

تابناک- ثبت‌نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از پنجشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز شده است. روند ثبت نام به مدت ۵ روز ادامه دارد؛ داوطلبین برای نام نویسی باید به ساختمان وزارت کشور میدان فاطمی مراجعه کنند.

نامزد‌های ریاست جمهوری بدحال، چگونه درمان می‌شوند؟ 

معمولا در چنین مواقعی سازمان اورژانس، آمبولانسی در محل موردنظر مستقر می‌کند تا در صورت لزوم امکان خدمت رسانی در اسرع وقت فراهم شود، اما مشاهدات تابناک حاکی از آنست که در این چند روز آمبولانس و تیم پزشکی در ساختمان معروف وزارت کشور مستقر نشده است.

اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران در گفتگو با تابناک در واکنش به این سوال می‌گوید باتوجه به تعداد محدود مراجعین برای ثبت نام ریاست جمهوری، تصمیم بر این شد که آمبولانس در ساختمان وزارت کشور مستقر نشود.

وی ادامه داد: البته پایگاه‌های حوالی این منطقه آماده باش هستند و در صورت لزوم این ظرفیت وجود دارد تا آمبولانس‌ها در اسرع وقت اعزام شود.

این مقام اورژانس البته تاکید کرد در روز‌های انتخابات نیرو‌های اورژانس در تمامی مراکز از جمله وزارت کشور حضور خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری